© 2023 by Mmotive 

Ring til os idag og høre nærmere

+45 28 14 72 64 

Den administrative jungle.

 

Det at skulle flytte rejser ikke kun en række praktiske problemstillinger. 
Der er ofte også en masse papirarbejde,

som skal på plads, inden livet i det nye hjem kan begynde. 

Det kan - selv for unge og midaldrende - være svært at overskue alt det administrative omkring en flytning.

Der er økonomi, der skal på plads, der skal udfyldes papirer,

der skal skiftes adresse og der skal måske søges om boligstøtte til den nye bolig. 

 

 

Hos Marias Seniorservice kender vi arbejdsgangen og kan let og på en betryggende måde guide de ældre godt igennem det, vi kalder den administrative jungle. 

Såfremt nogle problemstillinger kræver yderligere ekspertise,

samarbejder vi med både eksterne revisorer og advokater,

som kan yde den helt rigtige rådgivning og få de sidste detaljer på plads -

uden at de ældre skal bekymre sig om telefonopkald, brevvekslinger og indforstået fagsnak.

 

Vi gør meget ud af at informere både de ældre og de pårørende om det administrative forløb,

og alle væsentlige beslutninger bliver naturligvis kun truffet på et solidt grundlag og i fuld -

overensstemmelse med jeres ønsker.